Szkoła i ja. Idziemy do pierwszej klasy - Ewa Borowska - Wydawnictwo Nasza Księgarnia
- -20%
Pełna humoru i wzruszeń opowieść o przyjaźni, determinacji i sile marzeń. Trzeci tom serii o Charlie i Wojowniku – dla młodych miłośników koni.
przez Paczkomaty 24/7 Inpost - dla zamówień o wartości powyżej 500zł - kliknij i sprawdź szczegóły (obowiązują wyjątki)!
Tylko przy przedpłacie.
„Koń, który nauczył się tańczyć” to trzeci tom serii o Charlie i jej niezwykłym koniu Wojowniku. Autorka Clare Balding, znana z pasji do koni i umiejętności tworzenia wciągających opowieści, przedstawia historię pełną emocji, humoru i inspiracji.
Po zakończeniu kariery wyścigowej, koń Wojownik staje przed nowym wyzwaniem. Charlie i jej przyjaciółka Polly, która po wypadku porusza się na wózku, postanawiają nauczyć go tańczyć. Dzięki determinacji, przyjaźni i wsparciu instruktorki jeździectwa specjalizującej się w pracy z osobami z niepełnosprawnościami, rozpoczynają niezwykłą przygodę, która zmieni życie wszystkich bohaterów.
Książka przeznaczona jest dla dzieci w wieku 8+, które kochają konie i poszukują inspirujących historii o sile marzeń i przyjaźni.
Wydawnictwo Dwie Siostry znane jest z publikacji wartościowej literatury dla dzieci. Staranność wykonania i dbałość o detale gwarantują wysoką jakość produktu.
„Koń, który nauczył się tańczyć” to inspirująca lektura, która pokazuje, jak pasja i determinacja mogą pomóc w przezwyciężaniu trudności i budowaniu nowych relacji.
0 / 5
(0 Opinii)
Brak opinii klientów na ten moment.
Nazwa | Cena | |
---|---|---|
![]() | Żabka, Poczta - odbiór w PUNKCIE | 8,90 zł |
![]() | ORLEN Paczka | 9,90 zł |
![]() | Paczkomaty 24/7 InPost | 14,90 zł |
![]() | Kurier Pocztex - Poczta Polska | 9,90 zł |
![]() | Kurier InPost | 19,90 zł |
![]() | Odbiór w sklepie Popaopa w Bydgoszczy | Za darmo! |
Przede wszystkim - bez obaw - nasz priorytet to satysfakcja Klientów - staniemy na rzęsach, żeby pomóc i żeby Twoje wrażenia ze współpracy z nami były doskonałe!
Chcąc zareklamować produkt, napisz do nas wiadomość email sklep@popaopa.pl - niestety nie przyjmujemy reklamacji innymi kanałami kontaktu telefonicznie czy przez social media.
Opisz sytuację, w miarę możliwości wyślij zdjęcia czy filmik, koniecznie podaj jakiego zamówienia dotyczy zgłoszenie. Im więcej informacji podasz, tym szybciej będziemy mogli pomóc.
Wszystkie oferowane przez nas produkty objęte są rękojmią sprzedawcy dla konsumentów (rękojmia dla przedsiębiorców jest wyłączona). Dany produkt może być dodatkowo objęty również gwarancją producenta.
Jeśli będzie taka potrzeba produkt odbierzemy i odeślemy na swój koszt lub zrobi to bezpośrednio producent/przedstawiciel producenta.
Chcesz dokonać zwrotu? Masz 14 dni od odebrania zakupów, oferujemy darmowy zwrot zakupów powyżej 300 zł oraz wygodny zwrot pozostałych. Nic prostszego - sprawdź wytyczne na specjalnych stronach: