Zakupioną u nas rzecz można zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni licząc począwszy od dnia następującego po dniu odebrania rzeczy (w punkcie odbioru lub od kuriera).

Przykład:

  1. Rzecz została odebrana 10 maja 2018 roku - czas na podjęcie decyzji o zwrocie i poinformowanie nas o niej upływa 24 maja. Do tego dnia włącznie należy poinformować nas o swojej decyzji. Samo poinformowanie nas zatrzymuje bieg czasu na zwrot. Następnie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni należy odesłać rzecz.

Chcąc zwrócić zakupiony towar należy poinformować nas o tym w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki, np. wysyłając wiadomość email na adres:

sklep@popaopa.pl

a następnie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni odesłać przedmiot na adres:

Sklep Popaopa

ul. Teofila Gackowskiego 1c
85-137 Bydgoszcz

Przedmiot musi posiadać wszystkie, nieuszkodzone elementy opakowania oraz nie może nosić śladów używania. W przypadku zwrotu całości zakupów należy także odesłać paragon, w przypadku zwrotu częściowego można - ale nie trzeba - dołączyć jego kserokopię. Formularz zwrotu nie jest niezbędny, ale paczka musi zawierać dane umożliwiające identyfikację transakcji, której zwrot dotyczy (paragon, dane nabywcy, itp.). Kupujący ponosi koszty odesłania przedmiotu oraz ponosi za niego odpowiedzialność do momentu odebrania przez Sprzedawcę - prosimy o prawidłowe zabezpieczenie na czas transportu. W przypadku niespełnienia powyższych wytycznych Sprzedawcy przysługuje prawo żądania rekompensaty z tytułu zmniejszenia wartości rzeczy. W przypadku braku uwag zwracamy cenę przedmiotu powiększoną o koszt najtańszej przesyłki dostępnej w ofercie sprzedaży danego przedmiotu (w przypadku zwrotu całości zamówienia) lub cenę przedmiotu pomniejszoną o należność za wysyłkę pozostałej części zamówienia (w przypadku zwrotu częściowego i np. niespełnienia warunków uprawniających do bezpłatnej wysyłki po zwrocie częściowym). Koszt odesłania ponosi zwracający.

W przypadku przyjęcia zwrotu bez zastrzeżeń zwracamy wpłatę tą samą drogą którą ją otrzymaliśmy - czyli na konto, z którego dokonano wpłaty lub poprzez system Przelewy24 (wpłata wraca na konto lub kartę, z których dokonano wpłaty). Przy zwrocie rzeczy opłaconej przy odbiorze należy przesłać razem ze zwracaną rzeczą numer konta, na które ma zostać dokonany zwrot.

Przykłady rozliczenia:
  1. zakupiono przedmiot kosztujący 150 zł wybierając wysyłkę bez dopłaty - przy braku uwag zwracamy całość wpłaty,
  2. zakupiono przedmiot kosztujący 150 zł wybierając wysyłkę z płatnością przy odbiorze, razem zapłacono 175 zł - przy braku uwag zwracamy 150 zł, ponieważ najtańsza wysyłka dla danych zakupów była bezpłatna,
  3. zakupiono rzeczy za łącznie 150 zł wybierając bezpłatną wysyłkę kurierską wartą 10,90, zwrócona została jedna rzecz kosztująca 59 zł, pozostawiono produkty o wartości 91 zł - zwracamy 48,10 zł (59 minus 10,90 za wysyłkę reszty zamówienia, które po zwrocie nie spełnia już warunków dla bezpłatnej dostawy kurierem).
W przypadku uwag do zwracanych produktów oferujemy pomniejszenie zwracanej kwoty o określony %. Prawo do zwrotu dla konsumenta - czyli osoby kupującej na cel niezwiązany z prowadzoną działalnością gospodarczą - jest nieograniczone i niezbywalne. Można zwrócić rzecz noszącą ślady użytkowania, należy jednak liczyć się z żądaniem rekompensaty za zmniejszenie wartości rzeczy.

Na wiadomości staramy się odpowiadać jak najszybciej, zdarza się jednak, że zajmuje to do kilku dni. Nie należy się niepokoić brakiem odpowiedzi - samo przesłanie do nas wiadomości wstrzymuje bieg czasu na zwrot.

Można dokonać zwrotu bez kontaktu z nami, wtedy jednak odsyłana rzecz musi zostać przez nas odebrana przed upływem terminu na dokonanie zwrotu.

Przy zakupach dokonanych z podaniem NIP firmy lub działalności gospodarczej wykonywanej osobiście (numeru identyfikacji podatkowej) prawo do zwrotu nie obowiązuje. Przysługuje ono jedynie konsumentom.