OUTLET 1 Jak zrozumieć małe dziecko - Wydawnictwo Natuli
Pierwszy osadzony w polskich realiach przewodnik dla rodziców małych dzieci.
Czy chcesz uzyskać informacje, kiedy produkt będzie dostępny?
Bezpłatny zwrot
przez Paczkomaty 24/7 Inpost - dla zamówień o wartości powyżej 500zł - kliknij i sprawdź szczegóły (obowiązują wyjątki)!
Darmowa dostawa
- od 299 zł - Orlen Paczka, Kurier
- od 249 zł - Żabka, Poczta
- od 349 zł - Paczkomaty
Tylko przy przedpłacie.
- OUTLET -
INFORMACJA OGÓLNA. Produkty wystawiane w ofertach typu outlet mogą mieć uszkodzone/zastępcze opakowanie lub posiadać inne wady szczegółowo opisane poniżej oraz opatrzone zdjęciami. Wady i/lub możliwe braki drobnych elementów w produktach mogą ale nie muszą obniżać walory użytkowe. Szczegółowa specyfikacja wad poniżej. Poza wskazanymi w spisie mankamentami nie stwierdziliśmy innych wad.
ZWROT. Dla produktów outletowych obowiązuje niezmiennie prawo do zwrotu w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.
REKLAMACJA. Produkty objęte są gwarancją producenta. Rękojmia sprzedawcy -WYŁĄCZONA- w zakresie wad wskazanych w opisie.
SPECYFIKACJA WAD: POZAGIANANE ROGI
Przewodnik dla rodziców dzieci w wieku 0 - 3 lat (i starszych).
Większość poradników dla rodziców poleca różne metody wychowawcze, treningi czy rodzicielskie sztuczki, jednak zazwyczaj oparte są one o potrzeby rodziców, a nie dzieci (a w skrajnych przypadkach są po prostu przemocą).
“Jak zrozumieć małe dziecko” to przewodnik dla tych, którzy nie ufają "niezawodnym metodom" i "instrukcjom obsługi", ale pragną nauczyć się rozpoznawać i prawidłowo reagować na prawdziwe potrzeby swojego dziecka.
To książka, w której 7 matek, zawodowo związanych z rozwojem dziecka, wspiera inne matki i ojców w ich drodze do świadomego i odpowiedzialnego rodzicielstwa. Opierając się na wiedzy z zakresu neurobiologii, teorii więzi i psychologii, weryfikują nasze polskie mity wychowawcze i przekonania o naturze dziecięcej.
0 / 5
(0 Opinii)
Brak opinii klientów na ten moment.
Nazwa | Cena | |
---|---|---|
![]() | Żabka, Poczta - odbiór w PUNKCIE | 8,90 zł |
![]() | ORLEN Paczka | 9,90 zł |
![]() | Paczkomaty 24/7 InPost | 14,90 zł |
![]() | Kurier Pocztex - Poczta Polska | 9,90 zł |
![]() | Kurier InPost | 19,90 zł |
![]() | Odbiór w sklepie Popaopa w Bydgoszczy | Za darmo! |
Jak złożyć reklamację?
Przede wszystkim - bez obaw - nasz priorytet to satysfakcja Klientów - staniemy na rzęsach, żeby pomóc i żeby Twoje wrażenia ze współpracy z nami były doskonałe!
Chcąc zareklamować produkt, napisz do nas wiadomość email sklep@popaopa.pl - niestety nie przyjmujemy reklamacji innymi kanałami kontaktu telefonicznie czy przez social media.
Opisz sytuację, w miarę możliwości wyślij zdjęcia czy filmik, koniecznie podaj jakiego zamówienia dotyczy zgłoszenie. Im więcej informacji podasz, tym szybciej będziemy mogli pomóc.
Wszystkie oferowane przez nas produkty objęte są rękojmią sprzedawcy dla konsumentów (rękojmia dla przedsiębiorców jest wyłączona). Dany produkt może być dodatkowo objęty również gwarancją producenta.
Jeśli będzie taka potrzeba produkt odbierzemy i odeślemy na swój koszt lub zrobi to bezpośrednio producent/przedstawiciel producenta.
Jak zwrócić zakupy?
Chcesz dokonać zwrotu? Masz 14 dni od odebrania zakupów, oferujemy darmowy zwrot zakupów powyżej 300 zł oraz wygodny zwrot pozostałych. Nic prostszego - sprawdź wytyczne na specjalnych stronach: