PROMOCJA

12% rabatu na wszystkie nieprzecenione produkty. 

MAJ12

package.pngILOŚĆ KODÓW OGRANICZONA! 

Obniżka! WILK I ŚWIŃKI - Gra Planszowa - Djeco Zobacz większe

WILK I ŚWINKI - Gra Planszowa - Djeco

DJ08427

Nowy produkt

Należy pracować razem, żeby wybudować chatkę i zaprowadzić do niej świnki zanim złapie je wilk.

Więcej szczegółów

25 Przedmioty

Najbliższa wysyłka już za:
Zamówienia opłacone i pobraniowe złożone do 12:00 zostaną wysłane tego samego dnia.

119,71 zł brutto

-9,29 zł

129,00 zł brutto

Dostawa już od 6,90 zł
Sprawdź koszt wysyłki

Wysyłka

Sposoby dostawyNazwaCena
Paczkomaty 24/7 InPost Paczkomaty 24/7 InPost 10,90 zł
Kurier GLS Kurier GLS 13,90 zł
Kurier InPost Kurier InPost 10,90 zł
Paczka w Ruchu Paczka w Ruchu 6,90 zł

Dodaj do listy życzeń

Więcej informacji

Zawartość pudełka: Plansza, 3 różnokolorowe figurki świnek, 1 figurka wilka, 1 garnek do gotowania (dla świnek), 3 kostki do gry w różnych kolorach, każdy pasujący do koloru świnki (ponumerowane 1, 2 i 3), oraz każda z kostek zawiera jeden rysunek domku.

 

Cel gry: Należy pracować razem, żeby wybudować chatkę i zaprowadzić do niej świnki zanim złapie je wilk.

 

Zanim zaczniesz: Ustaw trzy małe świnki i wilka na polach przeznaczonych dla nich (oznaczone kolorami). Kociołek ustaw na palenisku, zaś fundamenty domku na czerwonym prostokącie. Należy pracować razem, żeby wybudować chatkę i zaprowadzić do niej świnki zanim złapie je wilk.

 

Zasady gry:

 

Zaczynamy od najmłodszego gracza i przesuwamy pionkami dookoła planszy. Każdy gracz wybiera, którą świnka chce grać, bierze kostkę o tym samym kolorze co jego świnka i rzuca:

 

-jeśli kostka pokaże 1, 2 lub 3, wtedy gracz przesuwa się o tyle pól na planszy (zobacz „ruch świnką”)

 

-jeśli kostka pokaże postać wilka, wtedy gracz porusza wilkiem (zobacz „ruch wilkiem”)

 

-jeśli kostka pokaże domek, wtedy gracz umieszcza swoją świnkę w jednym ze swoich domków lub pozostaje w miejscu.

 

Następnie kostką rzuca kolejny gracz.

 

Ruch wilkiem: wilk może poruszać się tylko zgodnie ze wskazówkami zegara, wilka przesuwamy jedynie na pola oznaczone jego postacią, tylko na nich może się znajdować, na zasadzie: jeden rzut kostką z wilkiem, jeden ruch wilkiem.

 

Ruch świnką: Jeśli świnka opuści raz pole startowe, nie może do niego wrócić, świnką możemy poruszać się zgodnie lub w kierunku przeciwnym do wskazówek zegara.

 

Ważne: ta sama świnka nie może zrobić ruchu dwa razy w jednym rzucie kostką: jeden rzut, jeden ruch. Każdy gracz rzuca swoją kostką. Jedna świnka może wykonać dwa ruchy pod rząd w przypadku gdy pozostałe dwie świnki są w kociołku lub w domku z cegieł.

 

Należy pracować razem, żeby wybudować chatkę i zaprowadzić do niej świnki zanim złapie je wilk.

 

Domki: Kiedy świnka znajduje się w jednym z domków, jest bezpieczna, wilk nie może jej złapać. W ceglanym domku świnka może się znaleźć wtedy, gdy zostanie on ukończony. Za każdym razem, gdy świnka stanie na polu z cegłami może postawić jedną cegłę na rusztowaniu. W ceglanym domku muszą znaleźć się wszystkie świnki, kiedy jedna już tam jest, wystarczy, że na kostce innej świnki pokaże się domek, wtedy może ona od razu do niego wskoczyć.

 

Wiek 5-9 lat

 

Ilośc graczy 2-4

 

Wymiary opkaowania: 30 x 28 x 5cm

Napisz opinię

WILK I ŚWINKI - Gra Planszowa - Djeco

WILK I ŚWINKI - Gra Planszowa - Djeco

Należy pracować razem, żeby wybudować chatkę i zaprowadzić do niej świnki zanim złapie je wilk.

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

30 innych produktów w tej samej kategorii: