WYPRZEDAŻ Niebieski Głęboki Ocean - Ciastolina - Daka
Naturalna CIASTOLINA
Czy chcesz uzyskać informacje, kiedy produkt będzie dostępny?
Bezpłatny zwrot
przez Paczkomaty 24/7 Inpost - dla zamówień o wartości powyżej 500zł - kliknij i sprawdź szczegóły (obowiązują wyjątki)!
Darmowa dostawa
- od 299 zł - Orlen Paczka, Kurier
- od 249 zł - Żabka, Poczta
- od 349 zł - Paczkomaty
Tylko przy przedpłacie.
Przechowujcie w chłodnym, suchym i ciemnym miejscu, takim jak np. lodówka. W ten sposób ciasto będzie służyć przez wiele miesięcy!
Pamiętajcie, że ciastolina jest produktem naturalny, którego konsystencja może się zmieniać w zależności od warunków atmosferycznych, temperatury, wilgotności. Nasza ciastolina nie zawiera żadnych emulgatorów i stabilizatorów. Ciastolina może:
1. Przesuszyć się – kiedy pozostanie kilka dni na otwartej przestrzeni. Wtedy wystarczy zamoczyć ręce w wodzie i wilgotnymi rękoma ugniatać ją z kilkoma kroplami oleju. To wystarczy. Jeżeli będzie w dalszym ciągu za sucha czynność powtórzyć.
2. Stać się lepiąca – tak się zdarza jeżeli np. przez dłuższy czas była szczelnie zamknięta w ciepłym, wilgotnym pomieszczeniu i my to nazywamy „zapoceniem”. Należy wtedy ją wyciągnąć ze słoika, poprószyć mąką i ugnieść do pożądanej konsystencji, można na koniec ugniatania dać kilka kropel oleju. Następnie przesuszyć ją trochę, czyli zostawić na noc na otwartej przestrzeni lub po prostu nie zamykać słoika. Rano ugnieść ponownie i sprawdzić czy konsystencja jest odpowiednia. Jeżeli nie, czynność powtórzyć. Naturalna ciastolina nie może być przez dłuższy czas szczelnie zamknięta. Dłuższy czas – mam na myśli 3-4 tyg bez otwierania. Trzeba się nią po prostu bawić ???? Na co dzień przechowujcie ją w chłodnym, suchym miejscu, np. w lodówce.
0 / 5
(0 Opinii)
Nazwa | Cena | |
---|---|---|
Żabka, Poczta - odbiór w PUNKCIE | 8,90 zł | |
ORLEN Paczka | 9,90 zł | |
Paczkomaty 24/7 InPost | 14,90 zł | |
Kurier Pocztex - Poczta Polska | 9,90 zł | |
Kurier InPost | 19,90 zł | |
Odbiór w sklepie Popaopa w Bydgoszczy | Za darmo! |
Jak złożyć reklamację?
Przede wszystkim - bez obaw - nasz priorytet to satysfakcja Klientów - staniemy na rzęsach, żeby pomóc i żeby Twoje wrażenia ze współpracy z nami były doskonałe!
Chcąc zareklamować produkt, napisz do nas wiadomość email sklep@popaopa.pl - niestety nie przyjmujemy reklamacji innymi kanałami kontaktu telefonicznie czy przez social media.
Opisz sytuację, w miarę możliwości wyślij zdjęcia czy filmik, koniecznie podaj jakiego zamówienia dotyczy zgłoszenie. Im więcej informacji podasz, tym szybciej będziemy mogli pomóc.
Wszystkie oferowane przez nas produkty objęte są rękojmią sprzedawcy dla konsumentów (rękojmia dla przedsiębiorców jest wyłączona). Dany produkt może być dodatkowo objęty również gwarancją producenta.
Jeśli będzie taka potrzeba produkt odbierzemy i odeślemy na swój koszt lub zrobi to bezpośrednio producent/przedstawiciel producenta.
Jak zwrócić zakupy?
Chcesz dokonać zwrotu? Masz 14 dni od odebrania zakupów, oferujemy darmowy zwrot zakupów powyżej 300 zł oraz wygodny zwrot pozostałych. Nic prostszego - sprawdź wytyczne na specjalnych stronach: