Gra Kooperacyjna Uratuj Kotka - Save The Cat - Londji

FG016

To gra dla całej rodziny. Głównym założeniem jest przede wszystkim współpraca pomiędzy wszystkimi zawodnikami

155,00 zł
Brutto
Obecnie brak na stanie Ilość
Twój adres email jest nieprawidłowy Posiadasz już powiadomienie dla tego produktu Dodano powiadomienie dla tego produktu

Czy chcesz uzyskać informacje, kiedy produkt będzie dostępny?

Dostawa
Wysyłka jeszcze dziś! Sprawdź naszą błyskawiczną dostawę!
Zamów do 14:00 wybierając Paczkomat Inpost, a wyślemy jeszcze dziś!
LONDJI

Ta gra to przykład ponadczasowej zabawy, która się podoba niezależnie czy ma się lat 3 czy 103!

 

To gra dla całej rodziny. Głównym założeniem jest przede wszystkim współpraca pomiędzy wszystkimi zawodnikami.

 

Zabawa polega na uczeniu się o liczbach i ich wartości, należy dyskutować, aby uzgodninić najlepszą strategię. Gra pomaga radzić sobie z napięciem.

 

 

 

 

Zabawki marki Londji są ekologiczne, używane są barwniki pochodzenia roślinnego i opakowania, wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu.

Każda zabawka Londji posiada certyfikat EC, gwarantujący, że zabawka została wykonana zgodnie z europejską normą EN71.

 

 

Wszystkie zabawki Londji przeszły rygorystyczne testy bezpieczeństwa przeprowadzane przez niezależne laboratoria zatwierdzone przez Unię Europejską.

 

 

 

 

URATUJ KOTKA - GRA KOOPERACYJNA - wyjaśnienie gry

 

Gra, w której wspólnie gracze pomagają jednemu strażakowi ugasić pożar, aby uratować kotka uwięzionego na dachu.

Podczas gry uczestnik uczy się o liczbach i ich wartości, wywoływana jest debata w celu uzgodnienia najlepszej strategii.

Liczba graczy: od 2 do 6

Wiek gracza: od 4 do 8 lat

Czas trwania każdej gry: 15 minut

W ZESTAWIE

- 1 plansza do złożenia - dom

- 1 figurka strażaka

- 1 figurka kotka

- 9 żetonów z pożarami: 4 duże i 5 małych

- 12 żetonów z wiaderkami wody

- 1 kostka do gry z obrazkami

 

 

CEL GRY

Pomóż odważnemu strażakowi ugasić wszystkie pożary w domu aby uratować uwięzionego kotka z dachu i zanieść go do wozu strażackiego.

ZANIM ZACZNIESZ GRĘ:

Przygotuj planszę do gry – ułóż czteropiętrowy budynek z dachem.

Umieść kotka na dachu, a strażaka w wozie strażackim.

Gracze wspólnie na początku gry ustalają położenie 3 pierwszych pożarów (1 dużego i 2 małych), umieszczając żetony pożarów na polach zaznaczonych na czerwono (na planszy domku)

Obok domku ułóż pozostałe żetony ognia w jednym stosie i na drugim stosie żetony z wiadrami z wodą.

 

 

GRA

Rozpoczyna grę np. najmłodszy gracz lub jeśli już były wcześniej rundy gry, zaczyna osoba, która poprzednio przegrała

W czasie gry, przed rzutem kostką, jeśli gracz ma już jedno lub więcej wiader wody, to może ich użyć do ugaszenia jednego ognia na turę. Następnie gracz rzuca kostką i postępuje zgodnie z ilustracją na kostce na ilustracji:

Jeśli na kostce wypadnie:

- Strażak i wiadro: gracz decyduje, jaką akcję chce wykonać - albo przesuwa strażaka o jedno pole do przodu lub bierz wiadro wody ze stosu aby użyć go do zgaszenia pożaru w swojej następnej turze.

- Strażak x2: gracz przesuwa figurkę strażaka maksymalnie o dwa pola do przodu. Jeśli nie ma możliwości ruszenia się o dwa pola to rusza się o jedno.

- Strażak x3: gracz przesuwa figurkę strażaka maksymalnie o trzy pola do przodu. Jeśli nie ma możliwości ruszenia się o dwa pola to rusza się o jedno lub o dwa.

- Mały pożar: gracz umieszcza żeton małego pożaru na planszy budynku w wyznaczonych do tego miejscach. Jeśli na stosie nie ma już małych pożarów, można użyć dużego.

- Duży pożar: gracz umieszcza duży żeton dużego pożaru na budynku w wyznaczonych do tego miejscach. Jeśli na stosie nie ma już dużych pożarów zamiast tego można użyć dwóch małych.

- Wiadro x2: gracz bierze dwa wiadra wody ze stosu i zachowuje je do następnego swojego ruchu. Jeśli nie ma już żadnych żetonów wiader, mija kolejka

 

 

ZASADY

Poruszanie się po planszy:

- Strażak nie może przenieść się na wyższe piętro, dopóki wszystkie pożary na aktualnym poziomie nie zostały ugaszone

Układanie pożarów na planszy:

- Pożary można umieszczać tylko na określonych polach zaznaczonych na planszy (są to czerwone plamki z symbolem ognia i liczbą od 1 do 9).

- Na planszy można umieszczać jeden pożar w jednym miejscu (mały pożar lub duży)

- Gracze powinni omówić się, porozumieć co do miejsca do ułożenia pożarów

GASZENIE POŻARÓW:

- Duże pożary wymagają dwóch wiader wody, aby je ugasić. Małe pożary potrzebują tylko jednego wiadra

- Użyte wiadra i ugaszony pożar są umieszczane z powrotem na właściwy stos obok planszy.

- Każdy gracz może ugasić tylko jeden pożar na rundę i musi to zrobić nim rzuci kostką; jeśli gracz zapomni użyć wody nim rzuci kostką, musi poczekać na następną rundę. Ogień można zgasić tylko na tym piętrze, na którym znajduje się strażak

- Gracze nie mogą dzielić się wodą z innymi graczami.

 

 

RATOWANIE KOTKA:

- Kiedy strażak dotrze do miejsca numer 12 na planszy, może podnieść kota (figurka strażaka jest umieszczana na górze kota) i tura gracza się kończy. Następny gracz rozpoczyna zejście. Strażaka z uratowanym kotkiem

- Aby dostać się do wozu strażackiego, należy ugasić wszystkie pożary na parterze.

 

 

KONIEC GRY

Wygrywacie grę, jeśli strażakowi uda się wrócić do wozu strażackiego z kotkiem.

Przegrywacie, jeśli na planszy będzie jednocześnie 9 aktywnych pożarów.

 

 

Save the Cat to gra, która ...

- Ćwiczy naukę liczb i ich wartości

- Generuje dyskusje w celu zdefiniowania strategii, które pomagają osiągnąć cele

- Pomaga kontrolować napięcie i stres

 

 

 

Kod EAN:8436580424233

Rozmiar:24 x 24 x 8 cm - pudełko

Materiał:utwardzona tektura , drewno

Opakowanie:tekturowy karton z nadrukami produktu

Wiek dziecka:4 lata

0 / 5

(0 Opinii)

Kupiłeś ten produkt?

Podziel się swoją opinię

Napisz opinię

Sposoby dostawy Nazwa Cena
Orlen Paczka Orlen Paczka 9,90 zł
Paczka w Weekend - Paczkomaty 24/7 Paczka w Weekend - Paczkomaty 24/7 18,90 zł
Paczkomaty 24/7 InPost Paczkomaty 24/7 InPost 13,90 zł
Kurier InPost Kurier InPost 15,90 zł
Poczta Polska - odbiór w PUNKCIE Poczta Polska - odbiór w PUNKCIE 11,90 zł
Kurier Pocztex 2.0 - Poczta Polska Kurier Pocztex 2.0 - Poczta Polska 12,90 zł
Kurier GLS Kurier GLS 22,90 zł
Odbiór w sklepie Popaopa w Bydgoszczy Odbiór w sklepie Popaopa w Bydgoszczy Za darmo!

Jak złożyć reklamację?

Przede wszystkim - bez obaw - nasz priorytet to satysfakcja Klientów - staniemy na rzęsach, żeby pomóc i żeby Twoje wrażenia ze współpracy z nami były doskonałe!

Chcąc zareklamować produkt, napisz do nas wiadomość email sklep@popaopa.pl - niestety nie przyjmujemy reklamacji innymi kanałami kontaktu telefonicznie czy przez social media.

Opisz sytuację, w miarę możliwości wyślij zdjęcia czy filmik, koniecznie podaj jakiego zamówienia dotyczy zgłoszenie. Im więcej informacji podasz, tym szybciej będziemy mogli pomóc.

Wszystkie oferowane przez nas produkty objęte są rękojmią sprzedawcy dla konsumentów (rękojmia dla przedsiębiorców jest wyłączona). Dany produkt może być dodatkowo objęty również gwarancją producenta.

Jeśli będzie taka potrzeba produkt odbierzemy i odeślemy na swój koszt lub zrobi to bezpośrednio producent/przedstawiciel producenta.

1

Jak zwrócić zakupy?

Chcesz dokonać zwrotu? Masz 14 dni od odebrania zakupów, oferujemy darmowy zwrot zakupów powyżej 300 zł oraz wygodny zwrot pozostałych. Nic prostszego - sprawdź wytyczne na specjalnych stronach:

Bezpłatny zwrot

Ogólne zasady zwrotów

1