Przygody Gucia.Gucio mówi dziękuję - WYDAWNICTWO DEBIT
Poznaj sytuacje, w których należy użyć magicznego słowa "dziękuję"! Sprawdź, jak ważne jest dziękowanie w przeróżnych sytuacjach, jakie spotykają Gucia.
Bezpłatny zwrot
przez Paczkomaty 24/7 Inpost - dla zamówień o wartości powyżej 500zł - kliknij i sprawdź szczegóły (obowiązują wyjątki)!
Darmowa dostawa
- od 299 zł - Orlen Paczka, Kurier
- od 249 zł - Żabka, Poczta
- od 349 zł - Paczkomaty
Tylko przy przedpłacie.
Poznaj sytuacje, w których należy użyć magicznego słowa "dziękuję"! Sprawdź, jak ważne jest dziękowanie w przeróżnych sytuacjach, jakie spotykają Gucia.
"Przygody Gucia. Gucio mówi dziękuję" to pozycja przedstawiająca wiele sytuacji, w których należy używać słowa "dziękuję". Gucio jeszcze o tym nie wie, ale z pomocą przychodzi mu babcia, która trochę podpowiada wnukowi i dzięki temu uczy go dobrych manier.
Jednorożec czasem zapomina powiedzieć "dziękuję", a czasem się wstydzi. Gdy wspólnie jedzą śniadanie na balkonie, babcia nalewa Guciowi kubek gorącej czekolady. Nie jest zachwycona, kiedy wnuczek bez podziękowania zaczyna od razu je pić. Babcia upomina go także w momencie zakupu truskawek, kiedy to onieśmielony bohater nie ma odwagi odezwać się do sprzedawczyni podającej mu koszyczek owoców. Zasmucony jednorożec chce się poprawić, bo zdaje sobie sprawę, że zmartwił babcię swoim zachowaniem. Postanawia uzbierać dla niej bukiet kwiatów. Jak skończy się ta przygoda? Czy Gucio nauczy się tego bardzo ważnego słowa?
0 / 5
(0 Opinii)
Nazwa | Cena | |
---|---|---|
Żabka, Poczta - odbiór w PUNKCIE | 8,90 zł | |
ORLEN Paczka | 9,90 zł | |
Paczkomaty 24/7 InPost | 14,90 zł | |
Kurier Pocztex - Poczta Polska | 9,90 zł | |
Kurier InPost | 19,90 zł | |
Odbiór w sklepie Popaopa w Bydgoszczy | Za darmo! |
Jak złożyć reklamację?
Przede wszystkim - bez obaw - nasz priorytet to satysfakcja Klientów - staniemy na rzęsach, żeby pomóc i żeby Twoje wrażenia ze współpracy z nami były doskonałe!
Chcąc zareklamować produkt, napisz do nas wiadomość email sklep@popaopa.pl - niestety nie przyjmujemy reklamacji innymi kanałami kontaktu telefonicznie czy przez social media.
Opisz sytuację, w miarę możliwości wyślij zdjęcia czy filmik, koniecznie podaj jakiego zamówienia dotyczy zgłoszenie. Im więcej informacji podasz, tym szybciej będziemy mogli pomóc.
Wszystkie oferowane przez nas produkty objęte są rękojmią sprzedawcy dla konsumentów (rękojmia dla przedsiębiorców jest wyłączona). Dany produkt może być dodatkowo objęty również gwarancją producenta.
Jeśli będzie taka potrzeba produkt odbierzemy i odeślemy na swój koszt lub zrobi to bezpośrednio producent/przedstawiciel producenta.
Jak zwrócić zakupy?
Chcesz dokonać zwrotu? Masz 14 dni od odebrania zakupów, oferujemy darmowy zwrot zakupów powyżej 300 zł oraz wygodny zwrot pozostałych. Nic prostszego - sprawdź wytyczne na specjalnych stronach: