KICIA KOCIA SIĘ ZŁOŚCI - Anita Głowińska - MEDIA RODZINA
„Kicia Kocia się złości” to kolejna książeczka z uwielbianej przez dzieci serii!
Bezpłatny zwrot
przez Paczkomaty 24/7 Inpost - dla zamówień o wartości powyżej 500zł - kliknij i sprawdź szczegóły (obowiązują wyjątki)!
Darmowa dostawa
- od 299 zł - Orlen Paczka, Kurier
- od 249 zł - Żabka, Poczta
- od 349 zł - Paczkomaty
Tylko przy przedpłacie.
Kicia Kocia się złości
ISBN: 978-83-8265-605-3 / 9788382656053
Seria wydawnicza: Seria Kicia Kocia
Wydawca: Media Rodzina
Format: 192 x 192 mm
Liczba stron: 24
Rodzaj oprawy: miękka
„Kicia Kocia się złości” to kolejna książeczka z uwielbianej przez dzieci serii!
Podobnie jak każde dziecko, Kicia Kocia doświadcza różnych emocji! Emocje są nieodłączną częścią naszego codziennego życia. W tej nowej książeczce z serii Kicia Kocia, nasza sympatyczna bohaterka uczy się, jak radzić sobie z trudnym, lecz czasem ogarniającym uczuciem, jakim jest złość. Dla małych czytelników to szansa na zrozumienie, że nawet Kicia Kocia czasem czuje się podobnie!
KICIA KOCIA SIĘ ZŁOŚCI
„Kicia Kocia się złości” to kolejna pozycja, dzięki której najmłodsi czytelnicy mogą odkrywać przygody Kici Koci i jej małego braciszka. Dzieci pokochają tę książeczkę za wyraziste ilustracje, intrygujące przygody i bohaterów, z którymi łatwo się utożsamić.
Jeśli jesteście fanami Kici Koci, koniecznie sięgnijcie po tę pozycję – przecież z tą sympatyczną kotką nigdy nie jest nudno! Bez wątpienia pokochacie ją tak samo mocno, jak pozostałe książeczki z serii!
0 / 5
(0 Opinii)
Nazwa | Cena | |
---|---|---|
Żabka, Poczta - odbiór w PUNKCIE | 8,90 zł | |
ORLEN Paczka | 9,90 zł | |
Paczkomaty 24/7 InPost | 14,90 zł | |
Kurier Pocztex - Poczta Polska | 9,90 zł | |
Kurier InPost | 19,90 zł | |
Odbiór w sklepie Popaopa w Bydgoszczy | Za darmo! |
Jak złożyć reklamację?
Przede wszystkim - bez obaw - nasz priorytet to satysfakcja Klientów - staniemy na rzęsach, żeby pomóc i żeby Twoje wrażenia ze współpracy z nami były doskonałe!
Chcąc zareklamować produkt, napisz do nas wiadomość email sklep@popaopa.pl - niestety nie przyjmujemy reklamacji innymi kanałami kontaktu telefonicznie czy przez social media.
Opisz sytuację, w miarę możliwości wyślij zdjęcia czy filmik, koniecznie podaj jakiego zamówienia dotyczy zgłoszenie. Im więcej informacji podasz, tym szybciej będziemy mogli pomóc.
Wszystkie oferowane przez nas produkty objęte są rękojmią sprzedawcy dla konsumentów (rękojmia dla przedsiębiorców jest wyłączona). Dany produkt może być dodatkowo objęty również gwarancją producenta.
Jeśli będzie taka potrzeba produkt odbierzemy i odeślemy na swój koszt lub zrobi to bezpośrednio producent/przedstawiciel producenta.
Jak zwrócić zakupy?
Chcesz dokonać zwrotu? Masz 14 dni od odebrania zakupów, oferujemy darmowy zwrot zakupów powyżej 300 zł oraz wygodny zwrot pozostałych. Nic prostszego - sprawdź wytyczne na specjalnych stronach: