Jakie metody płatności akceptujecie?
Metody płatności przez nas akceptowane to:
Przelewy błyskawiczne (operator Przelewy24),
karty debetowe i kredytowe (operator Przelewy24),
BLIK (operator iMoje oraz Przelewy24).
Możesz także wybrać:
płatność przy odbiorze (tylko wybrani przewoźnicy)
raty od mBanku oraz Alior Banku (operator Przelewy24) - dostępne dla zakupów w przedziale 300 - 20000 złotych
płatność odroczona - imoje płacę później Twisto (operator imoje - wymagana weryfikacja na stronie operatora)
Po więcej informacji zajrzyj tutaj.
Czy zwroty są darmowe?
To zależy.
Dla zamówień (z wyjątkami) powyżej 500 zł oferujemy bezpłatny zwrot przez Paczkomat - sprawdź dokładne warunki:https://popaopa.pl/content/16-bezplatny-zwrot
Dla pozostałych zamówień oferujemy prosty i tani zwrot we współpracy z Allekurier: https://zwroty.allekurier.pl/popaopa
Zakupioną u nas rzecz można zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni licząc począwszy od dnia następującego po dniu odebrania rzeczy (w punkcie odbioru lub od kuriera).
Po więcej zajrzyj tutaj: https://popaopa.pl/content/11-zwrot
Czy wysyłacie za granicę?
Tak! Do wszystkich krajów Unii Europejskiej. Sprawdź cennik tutaj: https://popaopa.pl/content/10-dostawa-zagraniczna-international-shipping
Czy można wymienić produkt?
Niestety obecnie nie oferujemy wymiany. Najprostszym rozwiązaniem będzie zamówienie kilku podobnych produktów, spełnienie warunków i darmowy zwrot (zamówienie 300+ https://popaopa.pl/content/16-bezplatny-zwrot), a następnie odesłanie częśći zakupów.
Czy pakujecie zamówienia na prezent?
Tak! Możesz wybrać stosowną opcję podczas składania zamówienia, a nawet wpisać własny tekst do życzeń, które dołączymy do paczki. Cena usługi to 19,90 zł.
Przygotowujemy stronę, na której zaprezentujemy, jak pakujemy.
Kiedy otrzymam moje zamówienie?
To zależy od wybranych metod dostawy i płatności. Gwarantujemy realizację i wysyłkę opłaconych oraz płatnych przy odbiorze zamówień, jeśli zostaną złożone do 12:00 w dni powszednie. Paczkomaty, kurier Inpost i GLS docierają zazwyczaj już na następny dzień powszedni. Orlen Paczka potrzebuje od 1 do 5 dni roboczych od nadania, to usługa najtańsza, ale też najbardziej zmienna - czasem paczki docierają na następny dzień, czasem po tygodniu. Poczta Polska doręczy paczkę najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych.
Dlaczego nie widzę produkty, który wczoraj jeszcze był?
Nasz sklep automatycznie ukrywa produkty niedostępne - zatem prawdopodobnie zapasy interesującej Cię rzeczy wyczerpały się w naszym magazynie.
Jak zwrócić zakupy?
Chcesz dokonać zwrotu? Masz 14 dni od odebrania zakupów, oferujemy darmowy zwrot zakupów powyżej 300 zł oraz wygodny zwrot pozostałych. Nic prostszego - sprawdź wytyczne na specjalnych stronach:
Jak złożyć reklamację?
Przede wszystkim - bez obaw - nasz priorytet to satysfakcja Klientów - staniemy na rzęsach, żeby pomóc i żeby Twoje wrażenia ze współpracy z nami były doskonałe!
Chcąc zareklamować produkt, napisz do nas wiadomość email sklep@popaopa.pl - niestety nie przyjmujemy reklamacji innymi kanałami kontaktu telefonicznie czy przez social media.
Opisz sytuację, w miarę możliwości wyślij zdjęcia czy filmik, koniecznie podaj jakiego zamówienia dotyczy zgłoszenie. Im więcej informacji podasz, tym szybciej będziemy mogli pomóc.
Wszystkie oferowane przez nas produkty objęte są rękojmią sprzedawcy dla konsumentów (rękojmia dla przedsiębiorców jest wyłączona). Dany produkt może być dodatkowo objęty również gwarancją producenta.
Jeśli będzie taka potrzeba produkt odbierzemy i odeślemy na swój koszt lub zrobi to bezpośrednio producent/przedstawiciel producenta.
Jakie metody płatności akceptujecie?
Metody płatności przez nas akceptowane to:
Przelewy błyskawiczne (operator Przelewy24),
karty debetowe i kredytowe (operator Przelewy24),
BLIK (operator iMoje oraz Przelewy24).
Możesz także wybrać:
płatność przy odbiorze (tylko wybrani przewoźnicy)
raty od mBanku oraz Alior Banku (operator Przelewy24) - dostępne dla zakupów w przedziale 300 - 20000 złotych
płatność odroczona - imoje płacę później Twisto (operator imoje - wymagana weryfikacja na stronie operatora)
Po więcej informacji zajrzyj tutaj.
Czy zwroty są darmowe?
To zależy.
Dla zamówień (z wyjątkami) powyżej 500 zł oferujemy bezpłatny zwrot przez Paczkomat - sprawdź dokładne warunki:https://popaopa.pl/content/16-bezplatny-zwrot
Dla pozostałych zamówień oferujemy prosty i tani zwrot we współpracy z Allekurier: https://zwroty.allekurier.pl/popaopa
Zakupioną u nas rzecz można zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni licząc począwszy od dnia następującego po dniu odebrania rzeczy (w punkcie odbioru lub od kuriera).
Po więcej zajrzyj tutaj: https://popaopa.pl/content/11-zwrot
Czy wysyłacie za granicę?
Tak! Do wszystkich krajów Unii Europejskiej. Sprawdź cennik tutaj: https://popaopa.pl/content/10-dostawa-zagraniczna-international-shipping
Czy można wymienić produkt?
Niestety obecnie nie oferujemy wymiany. Najprostszym rozwiązaniem będzie zamówienie kilku podobnych produktów, spełnienie warunków i darmowy zwrot (zamówienie 300+ https://popaopa.pl/content/16-bezplatny-zwrot), a następnie odesłanie częśći zakupów.
Czy pakujecie zamówienia na prezent?
Tak! Możesz wybrać stosowną opcję podczas składania zamówienia, a nawet wpisać własny tekst do życzeń, które dołączymy do paczki. Cena usługi to 19,90 zł.
Przygotowujemy stronę, na której zaprezentujemy, jak pakujemy.
Kiedy otrzymam moje zamówienie?
To zależy od wybranych metod dostawy i płatności. Gwarantujemy realizację i wysyłkę opłaconych oraz płatnych przy odbiorze zamówień, jeśli zostaną złożone do 12:00 w dni powszednie. Paczkomaty, kurier Inpost i GLS docierają zazwyczaj już na następny dzień powszedni. Orlen Paczka potrzebuje od 1 do 5 dni roboczych od nadania, to usługa najtańsza, ale też najbardziej zmienna - czasem paczki docierają na następny dzień, czasem po tygodniu. Poczta Polska doręczy paczkę najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych.
Dlaczego nie widzę produkty, który wczoraj jeszcze był?
Nasz sklep automatycznie ukrywa produkty niedostępne - zatem prawdopodobnie zapasy interesującej Cię rzeczy wyczerpały się w naszym magazynie.
Jak zwrócić zakupy?
Chcesz dokonać zwrotu? Masz 14 dni od odebrania zakupów, oferujemy darmowy zwrot zakupów powyżej 300 zł oraz wygodny zwrot pozostałych. Nic prostszego - sprawdź wytyczne na specjalnych stronach:
Jak złożyć reklamację?
Przede wszystkim - bez obaw - nasz priorytet to satysfakcja Klientów - staniemy na rzęsach, żeby pomóc i żeby Twoje wrażenia ze współpracy z nami były doskonałe!
Chcąc zareklamować produkt, napisz do nas wiadomość email sklep@popaopa.pl - niestety nie przyjmujemy reklamacji innymi kanałami kontaktu telefonicznie czy przez social media.
Opisz sytuację, w miarę możliwości wyślij zdjęcia czy filmik, koniecznie podaj jakiego zamówienia dotyczy zgłoszenie. Im więcej informacji podasz, tym szybciej będziemy mogli pomóc.
Wszystkie oferowane przez nas produkty objęte są rękojmią sprzedawcy dla konsumentów (rękojmia dla przedsiębiorców jest wyłączona). Dany produkt może być dodatkowo objęty również gwarancją producenta.
Jeśli będzie taka potrzeba produkt odbierzemy i odeślemy na swój koszt lub zrobi to bezpośrednio producent/przedstawiciel producenta.